Droga donikąd Droga donikąd
380
BLOG

Za co zapamiętam premiera D.Tuska

Droga donikąd Droga donikąd Polityka Obserwuj notkę 10

 Dzisiaj skończyła się era premiera Donalda Tuska. Postanowiłem podsumować 7 lat rządów pana D.Tuska. Z czym będzie mi się kojarzyć rządzenie naszego byłego Prezesa rady Ministrów? Pozwolę sobie spisać skojarzenia, po żołniersku, w punktach, poczynając od myśli najbardziej rzucających się na myśl: premier PDT D.Tusk:

1.      Premier gaduła, dużo gadał, obiecywał, mało dotrzymywał obietnic, mało robił.

2.      Miał wszystko, by zmienić nasz kraj: siedem lat rządów z sejmem, senatem i prezydentem. I... nic nie zrobił. Tylko administrował i zadłużył nasz kraj o rekordowy dług, podnosząc podatki! 

3.      Premier kameleon od konserwatysty, przez liberała, libertyna, do socjalisty. Dla każdego coś dobrego?

4.      Premier zwiększający podatki – 23 %.

5.      Reklamówka – kazał mi płacić za coś co było bezpłatne w wielu sklepach.

6.      Zabranie moich pieniędzy z OFE – zabrał mi forsę i gdzieś wrzucił w budżet, a jego poprzednicy kazali mi oszczędzać w OFE.

7.      Śmiecie – zmuszenie mnie do przymusowego znalezienia miejsca na sortowanie i utrzymanie śmieci do czasu dnia wywozu. Ba, marnowania wody i energii na mycie odpadów.

8.      Podwyższenie mi wieku od którego mogę iść na emeryturę.

9.      „Reforma” służby zdrowia. Jest tak źle, że ostatnio czekałem na SOR na poradę 11 godzin.

10.  Drogich leków.

11.  Bardzo skomplikowanego systemu wypełniania recept.

12.  Premier Katarczyk. Ostateczna demolka polskich stoczni.

13.  Premier EURO w 2012 roku.

14.  Premier pseudo autostrada, marna realizacja z 11,5 mld (miliardów EURO!) EURO przeznaczonych z UE na drogi, nadal nie mamy zbudowanej choćby jednej autostrady od początku do końca.

15.  Premier od ministra „Taki mamy klimat” i „Takie mamy autostrady”.

16.  Premier od akcji do akcji. A to jednoręki bandyta, a to dopalacze, a to pijani kierowcy, skastrowani pedofile, nie pamiętam czy coś z tych akcji rozpoczął i skończył.

17.  Premier taśma – w końcu rząd także może się dać nagrywać przy kolacji za pieniądze podatników.

18.  Pacyfikator Marszów Niepodległości.

19.  Emigrant – obiecał, że ludzie będą wracali z emigracji, a sam wyemigrował.

20.  Pierwszy Grillowy – kiedyś w maju hucznie w przemówieniu zaprosił Polaków do grillowania

21.  Premier organizator EURO 2012 (żeby nie było, że tylko źle będę go kojarzył - bardzo miłe mistrzostwa, świetne).

22.  Przewodniczący Rady Europy – sukces Polski, mimo wszystko, aż tyle?

23.  Premier likwidator opozycji. Usunął od władz PO wszystkich poważnych swoim konkurentów od Jana Marii Rokity do G. Schetyny.

24.  Premier „jedno okienko dla przedsiębiorców” – nie do końca spełniona obietnica.

25.  Jeden z głównych zakapiorów POPIS-owej awantury.

26.  Premier czarter. Do tej pory premier i prezydent latają zwykłymi liniami lotniczymi. Zamiast własnym sprzętem.

27.  10.10.2010.

28. Z roku na rok więcej spotykałem żebraków.

29. Musiałem założyć alarm i zamówić ochronę domu.

28… .

Obywatelu, dopisz resztę w komentarzach. Bo mnie już sił nie wystarczyło.

Tyle. 

"Tylko prawda jest ciekawa" J.Mackiewicz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka